SEO, dijital pazarlamanın temel bir parçasıdır, çünkü insanlar genellikle ürünler ve hizmetler hakkında bilgi bulmak için ticari amaçla her yıl trilyonlarca arama yapar . Arama, genellikle markalar için birincil dijital trafik kaynağıdır ve diğer pazarlama kanallarını tamamlar. Daha fazla görünürlük ve arama sonuçlarında rakiplerinizden daha üst sıralarda yer almak, kârlılığınız üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir.
Bununla birlikte, arama sonuçları , son birkaç yılda kullanıcılara daha doğrudan yanıtlar ve kullanıcıları diğer web sitelerine yönlendirmek yerine sonuçlar sayfasında tutma olasılığı daha yüksek olan bilgiler sağlamak için gelişmektedir.
Ayrıca , arama sonuçlarındaki zengin sonuçlar ve Bilgi Panelleri gibi özelliklerin görünürlüğü artırabileceğini ve kullanıcılara doğrudan sonuçlarda şirketiniz hakkında daha fazla bilgi sağlayabileceğini unutmayın.
Özetle, SEO bütünsel bir pazarlama ekosisteminin temelidir. Web sitesi kullanıcılarınızın ne istediğini anladığınızda, bu bilgiyi kampanyalarınız (ücretli ve organik), web siteniz, sosyal medya mülkleriniz ve daha pek çok konuda uygulayabilirsiniz.
Türkiye'nin bir numaralı dijital ajansı olarak sizlere dijital pazarlama ile ilgili güncel bilgileri sunuyoruz. Dijital pazarlama öğrenmek için bizi takip edin.
-
Yeni araştırma, bu yıl sıralamanızı ve gelirinizi artırabilecek bazı dikkat çekici Google arama eğilimlerini ortaya koyuyor. Tüm önemli Q4 t...
-
Dijital pazarlama stratejileri B2B (işletmeden işletmeye) ve B2C (işletmeden tüketiciye) şirketler için işe yarar, ancak en iyi uygulama...
-
Dijital pazarlama ve gelen pazarlama kolayca karıştırılabilir ve bunun iyi bir nedeni vardır. Dijital pazarlama, gelen pazarlama ile aynı...